Nasz cel

Co chcemy przekazać?

Celem kampanii jest promocja fizjoterapii i pokazanie jej możliwości. To, że dziś nie jest dodatkiem do leczenia, a jego istotną częścią oraz że może być inspiracją do zdrowego stylu życia. Zależy nam na zdobyciu zaufania pacjentów i budowaniu prestiżu zawodu fizjoterapeuty.

Przy współpracy z firmą Kantar we wrześniu 2019 roku przeprowadziliśmy badanie ankietowe wśród pacjentów. Znamienne, że pacjenci, którzy skorzystali z dobrodziejstw fizjoterapii mają o niej bardzo dobre zdanie, W skali 1-10 kontakt z fizjoterapeutą pacjenci oceniają na 7.5, a wskaźnik rekomendacji to aż 8.15. Jesteśmy dumni, że większość z chęcią poleciłaby nasze usługi innym.

„Fizjoterapia porusza” to pierwsza w Polsce kampania społeczna, promująca zawód fizjoterapeuty i możliwości fizjoterapii. Autorką hasła kampanii (“Fizjoterapia porusza”) jest fizjoterapeutka Agnieszka Wierciak. W trzech filmach, pełnych ciepła i pozytywnych emocji oglądamy, jak fizjoterapia przywraca sprawność pacjentom w różnym wieku: starszej pani, która złamała szyjkę kości udowej; młodej, zabieganej dziewczynie, która narzeka na ból pleców oraz chłopcu ze skoliozą, który unika zajęć w-f, całe dnie przesiadując przed ekranem telewizora lub smartfona. Świadomie wybraliśmy pacjentów w różnym wieku i z dosyć powszechnymi schorzeniami – dzięki temu edukujemy, że fizjoterapia jest dla osób w każdym wieku i naprawdę może pomóc w wielu sytuacjach, które obniżają sprawność i jakość życia.

Częścią kampanii jest także promocja serwisu internetowego dla pacjentów “Znajdź fizjoterapeutę”. Po zarejestrowaniu się na portalu, pacjenci mogą wyszukać najbliższy gabinet fizjoterapeutyczny oraz umówić wizytę u wybranego fizjoterapeuty.