Pierwsza w Polsce kampania społeczna promująca fizjoterapię.
Fizjoterapia to leczenie ruchem. Metoda stosowana od wieków, dziś towarzyszy nam w nowoczesnej wersji. Taka terapia nie zawsze od początku zdobywa zaufanie pacjentów, bo wymaga od nich zaangażowania i współpracy.
Czytaj więcejCelem kampanii jest promocja fizjoterapii i pokazanie jej możliwości. To, że dziś nie jest dodatkiem do leczenia, a jego istotną częścią oraz że może być inspiracją do zdrowego stylu życia. Zależy nam na zdobyciu zaufania pacjentów i budowaniu prestiżu zawodu fizjoterapeuty.
Czytaj więcej50% Polaków nigdy nie korzystało z usług fizjoterapii, a blisko 5% nawet nie wie, czym ona jest.
Maria jest starszą osobą, niewinny upadek spowodował u niej złamanie kości udowej. Po wypadku kobieta godzi się z koniecznością korzystania z kul ortopedycznych oraz ograniczoną sprawnością ruchową. Koleżanka namawia Marię do udania się po pomoc do fizjoterapeuty.
Udostępnij filmikPraca biurowa i siedzący tryb życia powodują u Ani uciążliwe bóle kręgosłupa. Dziewczyna decyduje się poszukać pomocy u fizjoterapeuty.
Udostępnij filmikSzymek jest mało aktywnym dzieckiem. Zapracowany ojciec nie zauważa problemów syna. W szkole chłopak unika zajęć sportowych, a czas wolny najchętniej spędza przed ekranem konsoli…
Udostępnij filmikKrajowa Izba Fizjoterapeutów w ramach programu „Aktywny senior w domu”, realizowanego wspólnie z Ministerstwem Zdrowia, przygotowała dla Państwa zestaw bezpiecznych ćwiczeń, który przekazujemy Państwu z nadzieją, iż ułatwią one funkcjonowanie w trudnych chwilach.
Krajowa Izba Fizjoterapeutów wraz z Ministerstwem Zdrowia, w ramach programu „Aktywna przerwa w pracy”, przygotowała zestaw kilkunastu ćwiczeń do codziennego wykonywania w miejscu pracy czy w domu.