Konkurs na plakat promujący fizjoterapię
Z okazji Światowego Dnia Fizjoterapii, obchodzonego corocznie 8 września, Krajowa Izba Fizjoterapeutów ogłasza konkurs na plakat poświęcony fizjoterapii pod tytułem „Fizjoterapia porusza - dosłownie i w przenośni”. Konkurs jest przeznaczony przede wszystkim dla artystów i branży kreatywnej ale mogą w nim wziąć udział wszyscy, także fizjoterapeuci.
Hasło konkursu odnosi się do pierwszej polskiej kampanii społecznej prezentującej fizjoterapię szerokiej grupie pacjentów. Dopisek „dosłownie i w przenośni” nadaje akcji uniwersalny wymiar, pozwalając potraktować temat zarówno realistycznie, jak i symbolicznie.
Zwycięskie prace zostaną wykorzystane w akcjach społecznych promujących zawód fizjoterapeuty.
Czekamy na projekty plakatów związanych z szeroko rozumianą fizjoterapią, a w szczególności z:
przywracaniem sprawności pacjentom
bliskim kontaktem fizjoterapeuty z pacjentem
podkreśleniem misji zawodu i jego roli w systemie ochrony zdrowia
szerokim zakresem fizjoterapii (wszystkie specjalności, rehabilitujemy człowieka od jego narodzin do późnej starości)
fizjoprofilaktyką (regularny ruch, ćwiczenia podczas pracy siedzącej)
kinezyterapią (leczenie ruchem) terapią manualną
terapią manualną
W konkursie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba. Jury wybierze najlepsze prace w 2 kategoriach:
open – kategoria otwarta dla wszystkich, zarówno profesjonalistów jak i pasjonatów projektowania graficznego
fizjo – kategoria dla aktywnych zawodowo fizjoterapeutów przejawiających talenty plastyczne
8 września: ogłoszenie konkursu
8 września – 9 października: przygotowanie i przesyłanie prac
14 października: obrady jury
19 października – ogłoszenie wyników konkursu
Kategoria open
1 nagroda Grand Prix – 12 000 PLN
2 nagroda – 8 000 PLN
3 nagroda – 5 000 PLN
Kategoria fizjo
5 wyróżnień:
1 000 zł oraz upominki